Bo jah! "F

Hejjj!

Japp nu sitter man här med gott samvete...! Ngn som vet vrf??



Jag vet iaf!
jag hade bara 1 ynka fel på NO provet = 36 av 37! = MVG ♥
Åh, vad glad jag blev asså!
Och så gick det bra (tror jag) på franska glosorna, det känndes bra rättare sagt...

Så efter vi slutat drog jag och E hem till henne och sedan så åkte vi ner till stan och tog en fika, jag tog en chokladboll med sånna typ, Daim kulor, som strössel (Y) jätte gott, och E tog en vanlig. Sedan GICK vi faktiskt hem... (stolt) och sedan så bakade vi sånna chokladbollar med daimkulor, för vi skulle fika i Franskan! (Y) (L)

Dom var skit-goda! (Y)

Nu ska vi strax gå och kolla på Maja's rymden "redovisning" med hennes klass på skolan :D
Synd att det var i dag för hanna frågade om jag skulle med och kolla på handboll... :(

Japp, det var lite från veckan...
Tänkte lägga ut några bilder, men det funkar inte :S

Jaja. Nu ska jag dra mig...

Kraaaaam Frida ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: T.mormor

Grattis till fina provresultat och till en mysig dag för övrigt. Mycket godsaker på en dag

2010-03-31 @ 21:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0