Sommarlov ! ♥ "V

Japp , sant som sagt . Det är faktiskt sommarlov ! ♥
Jag tjatade om att det är skolavslutning imorgon , så mycket
att jag tror Frida tappade hörseln efter ett tag . Hihih .. Opss .

Jaa , helgen som var , var den bästa på länge .
"Min och Fridas helg"
Vi sålde på marknaden och fick ihop mycket pengar (=
Sen hade vi roligt resten av tiden .
Vi kollade på Avatar och jag kan inte släppa repliken:
"Ops" . Det är när Trudy skjuter på den där muskeltönten .

Mohhahaa . Ska strax dammsuga på rummet och sen möblera om , och
sen troligen dammsuga igen ..
Mina ögon rinner som bara den . Mamma frågade :
"Men , gråter du ?"
"Hehehe . Jaaaa" Noooot .


Och nu när det är sommarlov så kanske det kommer lika många inlägg som
 det gjorde ett tag då , för vi är troligen upptagen med något annat .
Men vi har inte slutat att blogga ... nej nej nej .
 Då känner ni inte oss . Nu måste jag lägga in lite bilder på datorn
 och sen upp och fixa iordning på rummet .

SYL ♥

Kraam vicketoria ! ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0