borta bra men hemma bäst "F

Hejsan allesammans!

Nu e jag hemma igen och det är ändå skönt, jag har haft en toppen resa och allt var bra. till och med vädret :O Ja som man säger så regnar det ju ofta i London, men det regnade bara lite på tisdagen, resten var det SOL, SOL och SOL!!! Vi njöt hela tiden och shoppat har vi också hunnit med.
Ja det var helt enkelt en toppenresa! (Y)
Thanks grandmother, love u =) (L)

så nu ska ni få lite bilder :)


Picadilly circus

ROBERT PATTINSON!!!!


Big Ben


Tower bridge



London eye

Japp det var liiiiite av de bilder som togs :)
När jag kom hem fick jag reda på att Jag och vickan ska gå på Eclipse, och våra mammor ville oxå hänga med så det ska dom :) Haha, mamma har inte ens sett dom andra så. vi ska se dom nu ngn gång innnan premiären :)
Nu e det dax för mig att fortsätta packa upp kläderna ur resväskan, eftersom vi varit i stugan och sjösatt båten, så har jag inte hunnit göra det... och strax ska jag och min familj till Vickans familj ett tag villket ofta är roligt, hahah XD =)

Japp det var lite från mig det. Kraaaaamar Frida Cullen. Hahah xD  ♥♥♥♥♥



Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0