(Y) =] ♥ "V

Haalllooooouu. Fortfarande sommarlov thank god. Måste upprepa det ofta, annars känns skolan oerhört nära :S. And we don't like that. Idag har det varit bra och ledsamt. Var nämligen på begravning, den första jag nånsin gått på också. Det var väldigt fint och "skönt" att få säga hejdå. Jag var ganska samlad eller vad man nu vill kalla det, men när våran familj skulle upp och lägga blommor på kistan bröt jag ihop. Usch. Det var väldigt jobbigt, tur att jag inte stod själv där uppe. Inte för att byta ämne, men för att slippa prata, så jo, för att byta ämne. Så har vi träningsmatch imorgon mot HAIF hemma. Det ska bli kul, tror jag. Fast jag har ju mina skoskav så det kanske inte blir sååå kul. Men vi får se. Snart ska vi upp till våran faster óch kusinerna och grilla plus några kompisar till.

Såvitt jag vet är/var Frida ute och campar, för hon äälskar ju det så mycket. Fast tja, ibland är det kul och ibland inte. Thats life. Och så är det ju "fjorden" denna veckan med. Och Oddebollen. Det är lika med fullt upp. Jippie, det älskar jag på sommaren. NOT. Tänkte lägga in lite härliga sommarbilder. Haha, alltså Twilight. Vad trodde ni annars?!

Ha det bäst // V




Kommentera inlägget här
Komentar från: Henningvilje

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 19:48:29
URL: http://henningvilje.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0