Sommartorka :P "F

Tjenare allesammans eller borde jag skriva "tjenare Hanna" ? xD

Sorry att jag inte skrivit på länge men jag har inte haft tid... låter ksk konstigt, men jag har gjort så mkt annat än att sitta vid datorn som bara påminner mig om skolan -.-

Ja, nu ska vi se om jag kan skriva lite vad som har hänt hitills i sommar...

Jag och vickan hade det jääääte trevlig under vår twilight-helg när vi sållde våra scrappkort och fikat vi bakat ;D

Jag firade midsommar med några vänner här i stugan, och så klart dansade vi kring midsommarstången :P

Jag var och såg på ECLIPSE med V och våra twilightmammor :P Den var sååååååååååååååååå himla bra. Bäst av alla filmerna hitils, med marginal! Älskar scenen då Edward säger "dosen't he own a shirt?" till Jacob. GO EDWARD!! haha

Jag har åkt mkt båt, solat och badat 5 ggr tror jag (stolt) xD

Varit med V mycket, eller som min mor skulle sagt, Väldiiiiigt mycket. Haha

Har spenderat lite tid med några som jag inte träffar så ofta, som mina kusiner, Nike, Vera, Leon och ebba =)

Har varit hos mormor och morfar

har varit på Diggelooo! Med några vänner...

Och idag har jag varit på stan, jag och mamma lunchade sedan gick hon och klippte sig, jag gick till bibblan och sedan träffade jag Hanna och Merre =)

hm, ja. det var lite vad som hänt, nu fick jag ett samtal från Tmormor som undrade om dom fick "äran" att utmana mig på lite minigolf, men nej. Jag e alldeles för bra för dom.... haha, nej verkligen inte...
Och just det ja, sedan så kommer ju VIKTORIA hit :D det ska bli gött. och så e det träning i morn! Härligt....

Japp nu ska jag ut och gosa lite med Gazza <3
Vi hörs Kraaaam Fridaaa =)


Kommentera inlägget här
Komentar från: hannaaa

sv: haha tack själv ! mami tyckte att mitt linne slash tunika rockade lika mycket som jag tyckte så hon blev ju typ också kär i den .. haha! :)

Ha ett fortsatt bra sommarlov ! <33

2010-07-15 @ 15:20:12
URL: http://hhannuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0