Twilight citat "V

Eftersom jag läser Twilight nu , så tänkte jag skriva några av mina favoritcitat ifrån boken .
Och de kommer inte direkt i ordning ;)

1. "Forks was my literally hell on Earth"
 Bella om Forks

2. "Stupid shiny Volvo owner"
Bella om Edward

3. "That was the first night I dreamed of Edward Cullen"
Bella om Edward

4. "Bella, you are my life now"
 
Edward till Bella

5. "It was there , sitting in the lunchroom , trying to make conversation with seven strangers ,
that I first saw them."
Bella om Cullens

6. "Thats Edward. He´s gorgeous , of course ,
 but don´t waste your time.
He doesn´t date"

Jessica till Bella

7. "Sure I have. I paused . On Tv"
Bella till Mike

 

Imorgon kanske det kommer fler , ifrån någon av de andra böckerna .... =)
Kram Vickan

 


Kommentera inlägget här
Komentar från: DEN BÄSTA OF THEM AAAAAAALLLLL :d

hahah asså shit va besata ni e av twitligt :0 haha men är man så är man väll ;) haha ni borde va bäsata av min humor ! xd men nää , hanna har ju torr humor ? BÖHHAHAHAHHA aja kände för att skriva ner mina känslor hahahah SKOJJA -.-. Lycka till med eran blogg tänker faktist forsätta läsa ibland ba för jag vill (a)<3 ses på fredag föresten . pusshej

HANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

2010-01-05 @ 17:36:46
URL: http://shinetogetherforever.blogg.se/
Komentar från: frida

ahh, du lyckades bra där V =)(Y) kul hanna att du komenterar (Y)

2010-01-05 @ 18:35:55
URL: http://atwilightlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0