Söndag , nu igen !? :O "V

Jaaah , nu är det snart måndag igen X( USCH !


Haha ,yes idag var jag och frida och kollade på "pappa frida" xP
De skulle ha vunnit .... Aja , det första vi gjorde när vi kom ner så köpte vi några lotter ,
frida köpte 5 och jag 3 . Hon vann en liten påse med hallonbåtar "pimpim" och jag vinner en asbig
korg med götta (H) ,, fint ordval elr ? XD
Jag har nästan alltid otur med massa annat , men vinner ofta "stjärnpriser" på lotter , detta var nog typ den 7 eller 8 gången =) hah ♥

Tack Fridis för en rolig helg ♥

Kram Vickan =)


Kommentera inlägget här
Komentar från: Erlandelin

Keep safe. Look out for one another.

2011-10-10 @ 10:51:24
URL: http://erlandelin.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0