HOPE FOR HAITI "F

Hejsan! Sorry för att jag inte har hunnit skriva på länge, men har suttit med en jäkla uppsats... -.-

Iaf så har Robert* varit med i Hope for Haiti - en gala där man kan skänka pengar till Haiti - och lämmnat ett medelande Live i från London att man ska skänka pengar. Tyvär så han jag inte se det... var hos en vännina så vi missade det, mamma ringde och sa: "Det är en skäggig man på TV:n, vi tror att det är Robert Pattinson, men e han så hårig?...." Vi missade det precis... Men det ligger ute på YouTube nu, så jag har kikat på det, och han var lika snygg som vanligt! 
Och jag har också hört att han ska ha skänkt EN HEL MILION PUND, ja ni kan ju räkna ut hur mkt det är själva...!

* till dig mormor, e Robert Pattinson, han som spelar Edward Cullen! =)

http://www.youtube.com/watch?v=n6VLVVIElrA&feature=player_embedded här är länken till till YouTube...

Aja, en liten bild till er som också drömmer om han dagligen och nattetid... ♥

  Hotttie.. :P


Japps det var ett litet inlägg, jag hoppas att ni kollar upp länken! Även du HANNA!!!! ;D xD


Kramar Frida ♥♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: Mamma Mo

Ja vad ska man ha mammor till om inte för att hålla reda på skäggiga karlar åt sin dotter=)

Er sida är så fin att man bara kan sitta och titta på alla vackra bilder. Det går inte att få till lite vackert ljud på den oxå så man kan riktigt drömma sig bort i denna fantastiskt vackra värld?

Kram till er båda för att ni e så duktiga bloggare

2010-01-25 @ 18:54:27
Komentar från: Arntlinn

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-09-16 @ 16:00:23
URL: http://arntlinn.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0