Dagens karaktär, "F

Dagens karaktär är.... Alice cullen,


Vampyren Alice Cullen, är liten och smidig - som alla andra vampyrer också - med spretigt svart hår och livlig när det gäller Bella, "hennes syster som Alice säger i Breaking Dawn"  Hon bor med familjen Cullen i Forks. Hennes "parnter" är vampyren Jasper Hale/Cullen. Hon sägs vara "17" år i Twilight.

Alice har en förmåga att "se" saker som kommer att hända, ja, när någon bestämmer sig. Hon ser människor för att hon varit en och hon se vampyrer för att hon vart en. Så hon ser alltså inte Jacob och resten av "the wolfe pack." Eller "lilla" Renesme...

Alice beskrivs som en liten, nyfiken, smidig, glad och mode medvetande - låter sälllan hennes familj bära samma plagg 2 gånger. -

Alice Cullen spelas av Ashley Green.

 Alice cullen

 Ashley Green

Kramar Frida♥

Kommentera inlägget här
Komentar från: IT GOES; HANNAAA

haha erkänn deta e konstigt ? jag läser eran blogg men jag e inte ett litet DUGG intreserad av twitligt ? -.- haha fifan man det e väll alltid kul när jag komrneterar elr ? hahahaha naj men det e kul o komentera , bahaha f*ck va jag skriver på här hah konstigt att mina fingrar orkar !? :0 haha WEIRD- Och frida & hon alice har fan samma hår frissa :0 shit kom på det nu haha däts najs ! :D

hahaha shiiit va jag skriver på asså :0 okej nu orkar inte mina fingrar mer, och jag slår nästan vad om att du smilar lite nu va . . ;)

2010-01-08 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0