sportlov =) "V

Hejs, ja , nu är det äntligen sportlov ♥.
Igår så köpte jag New Moon tidningen ! , väääldigt bra .
Man kan vinna biobiljetter till Eclipse , jag måste vara med och tävla .  =)
Sen ska jag upp och städa på mitt rum -.- . Wish me luck ;)

Kram Vickan ♥

P.s Frida hälsar , hon är på väg hem och har timmars bilresa framför sig .... D.s

Sååå , kram Vickan och Frida ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Lotta O.

Hej tjejer, vet att dagens radiointervju inte har mycket att göra med Twilight, men jag bryr mig inte. Vill bara säga att både Twilightmorfar och jag tycker att ni var jättebra! Det märks att ni är både uppdaterade och skärpta.Kram på er brudar

2010-02-25 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0