På väg till mitt i ingenstans! "F

Hejjsan!

Då var vi på väg till Jämtland!
En 10h bil-resa med mina "tysta och stillsamma" syrror... xD (not)
Har inte kommit så jätte långt, men med dator, musik och långa samtal med Vickan, så löser sig det oxå!

Ja, jag tänkte ta upp ett litet Citat som vi redan haft, men det är en favvo hos mig, och det värmer i detta snöoväder!

I love you. Im so sorry. He has my mom, and I have to try.
 I know it may not work. I am so very, very sorry.
Don´t be angry wiht Alice and Jasper. If I get away from them it will be a miracle.
 Tell them thank you for me: Alice especilly, please.
And pleas, pleas don´t come after him. That´s what he wants.
I can´t bear if anyone has to be hurt because of me, especially you.
Pleas, this is the one thing I can ask you now.
Fore me.
                                                   I love you. Forgive me.
                                                                              Bella


Ah, det är så fiiiint!
Älskar det verkligen!

Nepp, nu ska jag fixa lite små grejer med designen... =)

Kramar Fridolii ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0