Lördag kväll "F

Hejjsaan!

Sorry att jag inte har varit aktiv denna veckan, men jag har inte orkat...

Nu sitter jag med Elin här och vi ska strax käka (tror jag)   :D

Hm,  ja inte så långt kvar tills New Moon släpps då ja... Och med den här hastigheten så går det ännu snabbare, :O
Ja, ush, Franska prov och Mattematik prov de kommande veckorna. Ush, får ont i magen!

Och vet ni vad?


Haha. Ni får inte veta, bara om ni komenterar mera!

Kramar Frida <'3



haha, Lördags godiset är (YYYY) xD


Kommentera inlägget här
Komentar från: Twilightmormor

tänk inte på alla prov, dom klarar du ju. Nej tänk på att det är inte långt tills vi är i London och då är det försommar och inte långt till sommarlov!

2010-03-03 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0