Fredags stämmningen på topp!! "F

tjaba tjena hallå!
Åh, äntligen är det FREDAG!
Som man har längtat!
Tänk er att inte behöva stå upp tidigt och kunna läs-lana! xD

Japp, i går var vi nördar och rörde på oss, jazz dans stog på schemat!
Det var roligt, men inte alls lika roligt som Discon, den får 6 av 10 i betyg av mig...
Vi hade styrka också, men det gick bra (Y) tänk på TWILIGHT så löser sig det mesta!

Iaf så e jag jätte förskyld, hostar och snorar,
så nu har jag slängt i mig en kopp varm Oboy. Det var inte dumt!
På tal om förskyld så har jag uppfunnit en ny medecin mot "vakenhet" på natten xD
Jag vaknade vid 02.45 i "morse" och fick gå upp och dricka och på toa. jag hade as ont i en tand,


föresten! Om du läser detta Farmor, kan jag ha en ny tand på gång? Uppe längst in??
kommentera eller ring mig om du vet ;)


Så jag kunde inte sommna... :(
och då var det bara att tända lampan och läsa lite, jag kom in helt i Forks och så kom jag på att det var mitt i natten, så jag kollade på klockan och då var den 03.10 ungefär, haha
så hade jag läst i en timma ungefär. Jag fick övertala mig själv om att somna om så jag orkade med plugget, haha, Men som tur var så sommnade jag direkt efter jag släckt.
så där har ni medicinen!

Jaha, lite fakta om Twilight dåe, ?
har svårt att komma på ngt, men jaja, här får ni ett litet citat från Eclipse!


"Amazing," Edward muttered. "How can someone so thiny be so annoying?"
Alice laughed. "It's a talent,"


Haha, lite rolig..

Oj,, nu höll jag på att glömma lägga in FREDAGS BILDEN!



Here it is!

Nepp, mina fans. xD
 Nu ska jag fixa med lite saker innan jag kan njuta av fredag's stämmningen!

I dag är det 143 dagar kvar till Eclipse har premiär!

Ciaoo! Kramar Frida ♥♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0