Hejsan hopsan "V

Jag kunde skriva något , för datan var upptagen hela dagen , och jag har lite prov och läxor att plugga till :(
Men nu passar jag på då ....
Igår var jag och nästan hela familjen på stan , och när vi är framme vid banken . Ja , då står bankis där och ser viktig ut . Haha , när han bara kollade vilka som kom in så gav jag honom "blicken" . Hahaha , kunde ju knappt hålla mig för skratt , men det gjorde jag ! :O Fast bara till vi kom ut igen . Sen var vi och fika lite , och bankis har igen förstört min dag . Men så mycket jag skrattade åt det sen , så kanske , men bara kanske , det var värt det .
Sen vet jag inte riktigt vad som hände , men då skulle jag träna med pappa . Shit , vad jag kommer att få träningsvärk ... tänkte jag . Men efter hans "special tips" så känns det inte så farligt .
Ja , ikväll blir det dans dåra =)  Det får vi se hur det blir .....

Här har vi en goding på bild med !


Snyggingen / Coolingen Emmett ! :)

Kraam Vickaaan =) ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0