Dans då ja!

Hejsan svejsan!

Idag var det dags för att gå på dansen då ja, första gången! (Y) Det ska bli kul!

Nu pratade jag med mormor precis, vi ska kanske åka till Rob's hemstad! LONDON!!! så vi ska ta och bestämma det nu någon dag framöver när det blir och så.. (Y) Gud vad roligt, jag längtar redan!!!! (L)

Nepp, nu måste jag plugga... -.- 


Men här kommer iaf en bild, men ni får gissa själva vem det är!

 
Hmm, vem kan det vara?
Kommentera om vem ni tror det är!

Kramar Fridolii ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Lotta O.

Ja di Frida, jag har skrivit ett mail till dig, vi behöver träffas för ett besök på resebyrån.Kram från Twilightmormor

2010-02-13 @ 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0