Bihåleinflamation "F

Hejsansvejsan!

Då har man bihåleinflamation då ja... :(
Så  jag har varit hemma från plugget i dag, för jag skulle åka till vårdcentralen...
Läkaren sa att jag hade var i "nosen" aha, lika scarry as it sound...så jag har fått pencilin och ngn nasspray. (Y) 

Hoppas att det blir bättre tills i helgen... För vi ska ju åka skidor =) Så jag har en låång bilresa framför mig i morn, tur att jag tar med mig datan...

Japp, så jag har bara slöat hela dagen, och min näsa riner som hela Amazonfloden... Så det blir ingen Dans i dag då...

Nu e det Ghost Wispher, (YY) så jag hinner inte mer...

Kramar "The sick one" ♥

en liten bild bara! =)

inte lååångt kvar

<333

Kommentera inlägget här
Komentar från: Caroline

Heej!

Du gillar Twilight och new moon ser man!

2010-02-19 @ 18:41:56
URL: http://www.caarro.bloggplatsen.se
Komentar från: caroline

Heej!

Du gillar Twilight och new moon ser man!

2010-02-19 @ 18:45:36
URL: http://www.caarro.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0