träningsvärk!! "F

HEEEJ!
Jaha, vaknade i morse ur en härlig dröm när man var på paradiset i Cypern med de bästa då ja... inte det bästa sättet att vakna upp till en tråkig december dag! -.- Plus att jag har världens TRÄNINGSVÄRK!!! DET GÖR SÅ JÄÄÄÄKLA ONT! KAN KNAPPT GÅ I TRAPPOR, SÄTT MIG PÅ EN LÅG STOL, RESA MIG UPP ELLER SKRATTA- utan att det gör sååå ont!
Dagens DISS är verkligen att ha ONT!

Jag svär, vilken dag! :S
Vi var ju och bowlade, (gött när man inte ens kan lyfta ner böckerna från skåpet untan att man skriker...)och för att inte nämna ngra specifika personer så säger jag bara hannas citat för hennes bild av dagen "Ge dem bara ett finger och le tillbaka!" Asså, att man kan få damp på en person, och ändå hålla det inne? Jag tycker sååå synd om er tjejer i andra bowlingruppen!

Om vi ska byta ämne så blev dagen iaf lite bättre när den led mot sitt slut, Jag, Lusse, Elin och Jonna, gick och käkade pizza och hade det skööj innan de skulle iväg och jag knatade vidare till farmor och farfar. :D
Var där en stund och käkade choklad och drack COLA :D (Y)


Naj, nu ska jag dra mig, ska försöka att sova lite i natt så att jag kan träna i morgon igen! :O :/


Ha det bäst och kom i håg! Undervik bowling och träningsvärk!
Hugs Frida ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0