tisdag "V

Hallloojjj ♥
Och god morgon !
Jag vaknade faktiskt 10 i 10 idag .... riktigt stolt.
Jag som inte kan sova länge.....
Hoppas det håller i sig.. hahah .
Igår så var jag hemma hos F (♥) och vi hade det jättebra, of course.
Vi spelade ECLIPSE - spelet om filmen. Det var väldigt roligt!
Även fast hon vann 2 gånger och jag bara 1.
Hon kan väl götta sig i det.. för jag vann iaf på fifa. Haha.
Det är ju jättesvårt -.- hur orkar vissa sitta och spela i flera timmar?
Sen så körde vi lite krossa ninja och sånt och sen skulle jag hem.
Men idag ska vi eventuellt träffas igen :)
Vilket jag hoppas på sååå mkt.
Nu ska jag fortsätta käka frukost och sen ta på mig.
Vi hörs senare.
♥ Ha det bäst! ♥
Kram

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0