söndagen den tolfte december "V

Jaaa .... det är den 12 december redan !
Shiiiit säger jag bara .. Det går så fort.
Snart är det väl sommar ... heheheheh
hoppas det !

Idag har jag och F vart i Tanum och spelat/kollat på DM.
I finalen så gör motståndarna 4-3 i absolut sista stund.
Jag var såå chockad att jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.
Det var bara 0.1 sekunder kvar -.-
Domarna (nästan alla) var inget vidare heller ..
Blir såå arg -.-

Imorgon har vi lucia som jag inte orkar vara med på men jaa .
Jag fattar inte varför jag gick med i kören ens från början .
Och egentligen ska man få vara ledig när man fått vara med.
Men då ska våran klass ner till badhuset .. -.-
weeeeeeeey .
Men vi är iaf lediga på tisdag.
Ska väl hitta på något roligt dåå.

Hoppas ni har haft en underbar vecka :)

Nu ska jag dra mig och kolla in lite bättre på vårat nya golv
i vårat "vackra" kök. Men på torsdag blir det fint igen.
Till och med bättre än från början. 
Mycket bättre.

Ha det bäst ! ♥ 



Livet är för viktigt för att tas på allvar ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0