Måndag "F

Hejsan!

Nu e det redan måndag och snaaart e det lov! På onsdag smäller det, känns som hundra år sedan jag sov ut riktigt! Eftersom hela familjen har träningar på helgerna, så får man ju stå upp med tuppen -.- !
Men jag har bestämt mig för att sova ut på RIKTIGT nu under lovet. (a)

Mina planer är inte stora direkt...
Första dagen ska jag iväg med familjen och träffa Eriks familj oxå, ska bli kul. :)
Sedan e det redan julafton och det bär iväg till farmor och farfar. :) sedan ska jag SOVA och träffa thaa best! VIKTORIAAA ♥
Vi ska försöka skriva klart HP, men det blir troligen inte så eftersom tiden bokstavligen SPRINGER iväg! :O -.-


Nä, nu ska jag sluta babbla och ge er några bilder i stället (a) Mummsiiiga e dom oxå!









Nä, nu ska jag dra mig!
CIAOO, kramar

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0