lov, finaaaally ♥ "V

Jag kan knappt tro det, men nu är det äntligen lov. Så underbart alltså.
Det är lika bra att verkligen ta vara på det, annars försvinner det lika snabbt igen.
Nu är det onsdag kväll och på fredag är det julafton. Och jag har inte fått in några julkänslor
eller något ännu. Fast vi ska strax klä granen så det fixar nog sig :)
Imorgon ska vi (jag + familia) åka till mormor och morfar och kusinerna.
Ska bli härligt att få träffa allihopa igen (:
Nu lyssnar jag på en fantastiskt låt, som de i Glee gör oerhört bra.
http://www.youtube.com/watch?v=-f44JRMPihk
Ha en underbar början på lovet och ha en grymt bra jul!
♥ Kram från Vickis och Frida ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0