tiden går fort när man har kul..? "F

Hejsan svejsan...

jaha, nu sitter man här tbx till verkligheten och bara tråkar och känner hur skolan kryper sig närmare upp mot halsen... För jäkligt att vi börjar på måndag. det känns ju som om det var i går  jag och vickan stog och hoppade på stället och sa "imorgon e det sommarlov!" typ 100 ggr i rad!

 

Och jag och vickan e inte klara med vårt hemliga projekt... surt jag vet. men men, vi får se vad vi hinner med... :P

 

aa. det var väll ett litet HEJ från mig iaf.

Kraaaamar Frida! <3


Kommentera inlägget här
Komentar från: Bilaliris

This is a very good site. Thank you.

2011-02-17 @ 20:12:08
URL: http://bilaliris.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0