påsklov ! :D "V

Haaaaaaaaaaaaluu  :D
Yes , precis som rubriken säger ! Äntligen .. jag trodde jag skulle dööö .. Haha , nej =) .
Idag kom man hem ifrån mormor & morfar . Trevligt var det där . Fast det var skönt att komma hem igen .
Imorgon är det tisdag då , och det är fortfarande skönt att vara ledig . Hhahahah . *host* Dååålig humor .
Och precis som Frida skrev så ska det komma ut en bok om Bree , bara måste ha . Det ska bli spännande och läsa och se om man kanske får lite insperation till vårat hemliga projekt . :D . Mer berättar jag inte just nu då .
Mohahahahha <3 . Och bara så jag inte glömmer så kommer inte Frida lägga in ngt inlägg idag , hon är hos twilightmormor & morfar . Hadé gött tjajen! <'3 . Sen har man sett 2 st filmer med =) , Wild Child , rolig och värd att se och Bring It On again , också väldigt bra . Men jag tkr att Bring It On All or Nothing var bättre =) . Tänkte lägga in nåra grymt snygga bilder . Och alla måste ju bara hålla med !



HAha , LOOOOOVVVVVVVVE <3

Min "flörtiga" hamburgare xD hahahahhahah



Fridas cuteiga hamburgare =)



Finast av alla ! ♥♥♥♥
























Mumsss . Föresten , happy easter .. hehe , i efterskott dåvaa..

Kraaaaaaaaaaaaaam

Haha , bilden är gjord av the ONE and ONLY Frida ;)

Ciaaaaaaooo Vickan och Frida ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0