okej, nu har det gått fort va? "F

Hej, hej!


Jag kan inte fatta att det e tisdag kväll och att det redan närmar sig slutet av april? När gick det så fort? :O
Iaf, i dag har det bara vart en trååååkig och vanlig tisdag. -.- (Y) ?  men i morn e det onsdag (slappar dan) och på Torsdag slutar vi 2 (Y) och fredag e det hemma studiedag ! (Y) Jag och Amanda har redan gjort alla upg, så vi ska shoppa lite granna då! :) och sedan e det dax för fest på LÖRDAG! och jag vet inte vad jag sak vara ÄN !!!??? jag vill vara Vampyr, men jag tror det e svårt med linser?  -.-
och det e väll bara ca 70 dagar till Eclipse, 45 till the short second life of Bree Tanner, släpps, och 5-6 veckor till vi ska te London va? :O det e helt sjukt ju!

Oh, nej. ibland undrar jag vad jag ger mig in på. jag lovade mig själv att jag skulle springa 2 ggr i veckan, och nu har min lillasyster "vässlan" sagt att hon ska med mig ut poch springa om ett tag ? suck. Jag behöver verkligen få upp min kondis... men det e så tråkigt, och samtidigt när man låter som en...kråka och inte kan andas... :S

Nepp, nu tjatar Julle på att jag ska byta om -.- får dra mig nu my friends =)

Kramar Fridaa ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0