¡hola! "V

Hahah ,, jess . I'm back in the game !

Idag är det onsdag , och imorgon är det torsdag ( jo , allvarligt alltså! :O ) , och i övermorgon är det fredag ... o.s.v . Just nu fixar jag lite med det hemliga projektet .... ja . Spännande ! . Min mobil är tyvärr jättekonstig .. :/ . Så det går sådär med smsen . Är det någon tro som kan gissa rätt på hur många sms jag har skickat ? .. Hmm . Varsegod ,det är bara att försöka . Och nu lyssnar jag på min största ispirations källa ; TWILIGHT(♥♥♥♥♥) , ofc =) ♥ . Idag i skolan skulle vi vara uppe i skogen och kuta runt .... hahah .. väääldigt kul . Och Amanda som har snigelfobi började nästan att grina , det var ju inte kul men jag kunde faktiskt inte låta bli att skratta . Fast jag skrattade åt andra grejer samtidigt och inte bara åt henne ;) ♥ .  Fast jag ska inget säga , jag gillar iiiiiiinte småkryp heller :S .
Och jag fick självklart ont i halsen så jag tog det lite lugnare ... tja , försöka går ju alltid . Haha . Det gick alltså sådär . Jag ska se om det finns någon läxa att göra också .. för det är ju absooolut min favorit syssla . -.- . Men men , skolan måste komma först . I nästan alla tillfällen .... Inte i twilight världen iaf ... mohhahah .. Haha , Frida , nu kom jag att tänka på HAGA .. x) hahah .. nej , nu ska jag get out of here !

SYL .. idag får ni ingen översättning ... ni får kolla de tidigare inläggen om ni vill veta ;)

Sååå , SYL x) 

Adíos ♥♥  


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0