Hej bloggen! "F

Hejsan <3
Kom på att jag inte bloggat på ett tag, så jag slänger in ett litet inlägg.
Här i min värld har det inte hänt så mkt. Skolan, skolan och plugggggga -.- I dag har jag gjort lite matte ( vi har diagnos i morn, så jag ska fräsha upp mina geniknölar xD ) och övat på Eng glosor. Sedan så har jag vart med Freddan & Julle :D

Nepp, hörre ni? Vad sägs om lite Twilight-snack då?? xD

I twilight världen e det trögt... händer inte så mkt mer än skvaller :S men det e ju bara 77 dagar kvar till Eclipse !!! Äntligen, jag längtar AS mkt, eclipse e ju min favorit bok, så jag hoppas att de inte tagit bort så mkt. Och så kmr ju the short second life of Bree Tanner ut på bok :) Lääängtar =)

 The short second life of Bree Tanner
  bild frn Eclipse <3


Ja det var lite från mig <33
pöss o kram Fridooli ♥


Kommentera inlägget här
Komentar från: Tmormor

Hej vänner, nu börjar även jag få lite Twighligtkänning, är det möjligt att få låna DVD´n och kolla vad som är såååå bra? Tack på förhand

2010-04-14 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0