Fredag ♥ ! Oh-oh ! "V

Oh yee . Nu är det fredag och min IQ känns ju verkligen på topp .
Passar ju bra eftersom vi har fysik idag , gjorde klart läxan igår som jag ska lämna sen .
På med mitt fiina leende och sen skratta åt alla urdåliga fysik skämt man inte fattar . Hahahha , 
och nu snackar vi på riktigt lååg nivå , ungefär 100 gånger lägre än glocalnet . 
Aja , tillbaka till det viktiga här . Idag känner jag mig trött och ändå inte , och jag har ju bara en självklar förklarning till detta . Den j**ra pollenallergin . Usch , jag gillar inte våren för det , den ligger ganska lång ner på "tummen ner (N)" listan . För att göra allt lite roligare med det är man ju allergisk mot allt annat också typ -.- .

Näpp , tillbaka till den goda sidan , fredag ! Och nu är det inte såå jättelångt kvar till en underbar person jag känner fyller år. Hm .. vem kan det vara ?! . Min kusin ! haha , ( nej , fast jo också , hon fyller på söndag) Men jag tänker ju såklart på min twilightsyster . Hon blir så stor nu , snyft , hahahaha . Nu ska jag snart dra mig , men måste ju bara påpeka en sak ....... Twilight är bäst ! (jag med , men i en liten mindre mängd)

Haahha , och just det . Har ni sett på Svenska Hollywoodfruar reklamen när Maria Montazami säger så här : "Inte för att skryta , men det här är den perfekta platsen för min godisskål" 

Hahhaha , det måste man ju bara se! 

Ha en bra fredag så hörs vi senare ;) 

Kraaaam Vickan ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0