Äntligen är det ballerina-time! "F

Heloo sune shine!
Welclome to a contry cald Sweden, it's nice to have you here! We have waited fore a very long time, but now when you're here let's use my "ballerina skor" (Y) XD

Haha, ja äntligen! Idag har jag haft min årliga premiär för mina ballerina skor som jag älskar av hela mitt hjärta, jag hade dom på mig när jag var ute med amanda och det var sköööönt! jag satt ute och läste i kofta och balerina skor! Kan livet bli bättre (ja men inte här i sverige) XD

Jag har inte så mkt mer att säga, så jag tänkte bjuda på ett litet klipp på en låt som jag ÄLSKAR!



Ja, det var "the meadow" av Alexandre Desplat, den är med i New Moon's sound track... (Y)

Kramar Fridaaa (L) Ska hälsa från Viktoria också <3

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0