trevlig blåsdag! "V

Tjenixen
Sitter och ska egentligen plugga men jag "skulle bara" kolla lite på bloggen först (a)
Är superhungrig och funderar på om jag ska fortsätta med middagen, för mami och matilda skulle åka och hämta papi. Men det blir nog inte, för jag har fysik och hemkunskapsläxa... woho ! Go me!
Och fysiken är inte helt enkel tyvärr. Säkert lättare än vad man tror men men.
Iaf, dagen har varit bra men den har känts jättelång :o ... Vi hade dans på idrotten och det var jättekul :)
Så efter att jag har pluggat och ätit så är det fotbollsträning som gäller. Hoppas det inte blåser lika mycket som förra måndagen -.-  .... Vi hoppas på det bästa.



Ha det bäst! ♥
Kraaaaåm
Ciaaao!



Kommentera inlägget här
Komentar från: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäl dig till tisdagens blogg :)

http://mmeeli.blogg.se/2011/march/mandagens-vinnare.html

2011-03-14 @ 19:41:15
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0