onsdag! "F

Hejsan svejsan !

Hoppas ni sovit gott och tänker njuta av dagen lika mycket som jag ska.
Är hemma även idag, är fortfarande jääääääkligt förkyld, jag blir trött bara av att resa mig och gå till mitt rum från soffan -.- Nu håller jag och syrran på att göra Ungspannkaka, ska bli gott. Har inte ätit frukost så jag börjar bli hungrig nu... :/
Jag var så glad när jag vaknade, eftersom solen sken, och nu?! JO, nu har den jäveln gömt sig bakom ett par fina gråa moln ! -.- makes me MAD.... Skulle gärna gå ut och sätta mig på en parkbänk och sola litre, men det tänker jag inte göra nu ! -.- hihihi, håller mig inne, har ju inte vart ute på två dagar nu, så det börjar bli en vane sak. :P
Nej nu ka ta o sätta på lite musik och sätta in käket i ungnen nu.
Ha det braaa !


Kommentera inlägget här
Komentar från: LIENE

Tack så jätte mycket:D

2011-03-24 @ 06:15:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0