söndagen när den är som bäst ... haha, vem försöker jag lura?! "V

Haaaluu .. Nu är det söndag och just nu är klockan 19:13 ..
Har precis druckit en stor mugg med honungsvatten i hopp med att det ska hjälpa.
Har ont i halsen fortfarande... :/
Så jag vet inte riktigt hur det blir med idrotten imorgon.
Får väl ta det lugnt antar jag :)
Annars mår jag ganska fint faktiskt.
Jag var dessvärre inte i skolan i fredags för att jag hade så himlans ont i magen,
men det har släppt iaf.
Och då kunde jag inte få med mig teknik boken eller SO boken ...
Så nu får vi se hur jag kommer undan det.
Men jag tror redan att jag var klar med SO:n men ändå ..
Vi får la se hur det slutar :)
Hoppas ni har haft en bra vecka.
Allt som allt har den varit helt ok .
Kram V <3

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0