hej! "V

Hejs på er!
Nu sitter jag äntligen vid datorn och är allmänt slut i kroppen. Har varit i badhuset idag och har haft den sista utav 4 idrottslektioner. SKÖNT ! Slippa gå i skit vädret från skolan och till badhuset... 
Sedan var jag och tjejorna och åt på pizzeria pingvin och sedan satt och tjöta om allt och inget i typ 2 till. De andra kunde säga så mycket, eftersom jag inte kan hålla tyst! Jag måste prata hela tiden, annars somnar jag eller glömmer vad jag skulle sagt... Och nu har det varit så sjukt mycket över allt, hela tiden! -.-
Jag är så trött hela tiden att min hjärna inte räcker till datorn alls.. pinsamt.
Men nu hoppas jag att jag ska skärpa till mig och komma bort ifrån denna läskiga period i mitt liv. Orkar inte vara såhär trött och tråkig hela tiden! 

Har inte ens hunnit träffa eller knappt pratat med Fridoli på jättelänge. Känner mig som världens sämsta vän, trots att jag är den bästa ... Älskar dig gumms! <3<3

Hoppas att ni har det bra och håller tummarna för att det ska bli snö! Nu ska jag göra klart min powerpoint-uppgift som ska visas upp imorgon på elevens val ;) 

Hare bäst! <3
/Vickan

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0