Hejsan svejsan bloggen!! "F

Hejsan!
Nu e jag på dåligt humör...

Findus skriker för att julle stack ut, och jag hade nästan skrivit klart hela inlägget när jag råkar klicka på några knappar som gör att hela texten blev stoor, och sedan så försvinner allt när jag ska prova efter några försök... :@ plus att jag har prov och glosor i morn!!!

och så fick vi först i dag reda på av vår kära lärare vilka dom rätta svaren för NO provet var så att vi kunde plugga på rätt svar, när provet är i morn.... -.- :@ (frida SUR!) så nu sitter jag  här, och har inte käkat heller, great!

nepp, nu ska jag dra mig, innan jag exploderar!

kraaam Frida ♥♥

♣ betyder inte klöver tur? Isf så önskar jag er och mig själv lite tur i morn :S

OH, texten är lila också! (Y) XD <33


Kommentera inlägget här
Komentar från: hannaaa

hahah inte bara jag som blev sur idag ;)

tkr bara det är dåligt att hon går igenom typ 5 nya saker man ka kunna till provet , en dag innan själva provet är ? asså -.-

<33

2010-03-29 @ 22:39:42
URL: http://hhannuss.blogg.se/
Komentar från: Anonym

Hej!

Jag tycker att er lärares framförhållning är helt kass i vissa lägen, men jag vet ju oxå så här i efterhand att du fixade det ju kanonbra ändå Frida. Du gör mitt modershjärta så stort att det snart inte får plats i min kropp=)

2010-04-10 @ 16:09:16
Komentar från: ellen

dom som komenterar på min blogg får en länk<3

2010-08-17 @ 16:22:18
URL: http://ellllllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0