hejsan! "F

Japp, ett litet inlägg kommer här bara för att jag kom på att jag glömt mejla mig själv mitt grupparbete, fall om att det inte skulle gå att öppna elr något,
ja skit samma här kommer iaf en rolig kommentar...

Dom är i väntar på att få gå ut ur slottet ( i Volturi) nu...

"Shh, Bella, shh," Edward said as he pulled me to the sofa farthest away from the curious human at the desk.
"I think she´s having hysterics. Maybe sholud slap her," Alice suggested.
    Edward threw a frantic glance at her.

Ja, haha lite roligt...=)

Nepp nu måste jag stänga av innan Manda kommer ♥
Ha det gött, så får ni ett inlägg och ksk dagens karaktär i eftermiddag, =)

Kramar Fridaa ♥♥♥


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0