Redan Torsdag?? :O "F

Hejsan svejsan!
Ja, det e helt sjukt vad snabbt det går! Det var ju inte längesedan vi gick på lov?

I dag kom Hanna hem från kanarieöarna! Hon var brun som en pepparkaka! -.- Skönt att få tbx en läsare... XD
och sedan e det dans då ja... :/
Och just det! jag hade bara 4 fel på diagnosen (YYYYY) :P (stolt)


Tmormor: självklart kan du låna filmerna, du kan få de på måndag ksk ??  vi kan höras på telefon ;)

Nepp kära vänner, nu ska jag dra mig, hitta på ngt bra innan dansen ksk? XD


Här är New Moon trailern så du kan se sålänge Tmormor



Och här är Eclipse Trailern





Åhh, älskar de! (jag kunde inte lägga in twilight, det funka inte)

Kramar Fridaaa <'3

Kommentera inlägget här
Komentar från: Tmormor

Grattis till ännu ett bra skolresultat! Tack jag tar gärna filmen på måndag. Ha det fortsatt bra

2010-04-15 @ 16:46:00
Komentar från: Tmormor

Grattis till ännu ett bra skolresultat! Tack jag tar gärna filmen på måndag. Har naturligtvis kollat trailern, men tycker att det är lite läskigt faktiskt Ha det fortsatt bra, kram

2010-04-15 @ 16:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0