God morgon! "V

God morgon god morgon på er alla som läser detta inlägget!
Jag hoppas att alla har sovit bra och drömt något roligt, kanske ?! :) . Idag är det en ny dag framför oss och min består nog endast av en uppgift. Skriva en simpel matematik uppsats om en historiker och visa en uppgift med dennes "räknetänk". Ja, det känns inte så svårt och den ska vara inne imorgon så jag tänkte att jag göra den först så att jag kan vara ledig sedan.

Imorgon till på tisdag så ska jag faktiskt vara på läger, vilket förhoppningsvis blir roligt också! Sist gång vi var på läger, med skolans elevråd, så var det faktiskt väldigt kul.

Även igår gjorde jag några roliga saker. Jag och några personer i min grymma klass gav oss ut till skeppsviken och grillade. Det gick ju knappast bra, men det märktes inte. Alla hade väldigt kul och det är ganska skönt att träffas utanför skolan! Så där stannade vi i några timmar och gjorde nästan ingenting - skönt!

Nu så ligger jag fortfarande kvar i sängen men måste strax gå upp på toaletten.... Typiskt. Jag tänkte bara slänga in ett ordentligt blogginlägg eftersom det var länge sedan. Efter toalett-besöket så ska jag fixa frukost!

Ha det bäst alla!
Kram Vickan <3


Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0