nu är det dags för söndagsmys ! "V

Tjenare tjenare ! :D
Nu har jag äntligen fattat greppet och orkat gå in på datorn. Idag är det endast slapp som gäller: läsa, kolla film, slöaa. Och eventuellt läsa igenom svenska läxan .. :/ . Haha. Men annars ingenting för jobbigt tror jag, om jag inte är tränings sugen sedan. Det får vi ju se hur det blir :P
Denna veckan har varit helt galen ! Jag vet inte hur mycket info,läxor och nya grejer som har hänt.. -.-
En snabb genomgång ... :

Måndag: Skolan var helt ok, hade kanske någon läxa som vi gjorde och sen inget mer. Kom hem och såg att vi inte hade någon träning .. Jag TROR att jag tog det lugnt. Men ja, inget är säkert.

Tisdag: Jag hade lång skoldag och sen kom jag hem och sen så käkade jag och sedan åkte till kyrkan för att kolla in KU. Det verkar helt super och ska dit nästa tisdag. Bra med lite nytt folk ;P ... Kom hem och somnade som en stock med en gång. 

Onsdag: Jag hade en ganska kort skoldag och jag hade "elevens val" för första gång i 9:an nu då. "Digital Bild", verkar väldigt intressant ;) . Sen var jag egentligen bara reserv i vår klass som elevråds grej, men det slutade med att jag blev ordförande ;) Men det ska bli riktigt roligt ! :D . På kvällen började våran match, kl. 20.00, och höll ju på ett bra tag. Sen åkte jag hem och duschade och sen somnade som en stock.... igen.

Torsdag: Jag hade en lagom lång dag i skolan och inte fruktansvärt jobbiga lektioner. Tror jag :o . Men jag var väldigt trött hela dagen -.- . Och sen efter skolan åker jag direkt ner till stan och fixar klart min praoplats, vilket är en restaurang! Det ska bli super roligt det med, längtar tills v. 39 ! :) . Kom hem och tog det lugnt ... 

Fredag: Var jättetrött hela dagen också, och var övertrött när jag kom hem. Och sedan på kvällen var jag på kalas hos min farmor, jättemysigt :) . OCh då bestämde vi även att vi ska åka till fjällen ... Alla verkade tycka det var en bra idé.. Jag antar att jag måste lära mig att åka skidor någon gång.

Lördag: Vaknade och gick och käkade frukort och chillade, träningen var inställd. Sen tog jag ett bad och sedan åkte vi till min gudfars och familjs torp uppe i skogen. Vi plockade lite svamp och grillade och var ute i ca 3 timmar. Och sedan åkte vi hem till dem och var där och åt middag med, och vi bestämde även en fjällen resa med dem. Mycket ståhej här ja..  Sedan åkte vi hem typ kl. 22.00 och då var jag gött trött faktiskt..  Sen låg jag och smsade med Frida tills jag insett att hon hade somnat :) <3
Söndag: Vaknade och satte mig och stickade och håller på fortfaranade. Var och handlade shampoo och sådant också. Har även fått en fin jacka utav min faster som hon var så snäll och GAV mig :o . Jättetack !
Nu sitter jag ensam hemma och ska strax se på film när jag har bloggat färdigt och så.. ;) 


Det var nog allting för moí ;)
Hoppas ni har haft en bra vecka, och att nästa blir ännu bättre !
Kraam Vickis ;) ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0