Lördag "F

Hej på er! :D

Idag är det lördag och slappar dag! Är super trött, men ändå så vaknade jag av mig själv tidigt...? 
Ska iaf se vad dagen har att bjuda på, min älskling sa att jag kunde ta vägarna förbi tennishallen, men det hann jag inte med... Lite dåligt samvete bara -.-' Han ska ju iväg och praoa igen. Så vi kommer inte se varann på en vecka, men det ska nog gå bra, har ju klarat typ en månad förut. Hahah :P 
Igår var familjen på bio, vi såg Svensson Svensson, i nöd & lust. HAHAH, den var faktiskt rolig :P

Veckan var bra fick tillbaka massa prov där VG var minsta ;) Är faktiskt nöjd :)
Hängde lite med Maria, Albin och Simon ett par dagar, och pluggade även en hel del. Det var ju tack vare ÄLSKLING som jag lyckades så bra på NO provet :) 


sommaren 2011

Så nu ska jag dra mig, måste göra mig i ordning. Har bara hunnit duscha och plattat håret.. -.-
Puss o Kram ! / Frida

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0