Satan vad bra den var! "F

Hej på er!

Shit vad bra filmen var! Kan ju inte ens förstå att jag har sett den..? 
Måste se den snart igen!!! Får se om jag kan hålla mig tills nästa helg, tveksam :0

Vill inte avslöja någonting, men asså den var riktigt bra! Väldigt lik boken och väl genomarbetad med flash-backs från de andra filmerna!  Det var även kul att se att Steph fick vara med och att dem filmade in henne när hon var en av gästerna at the wedding. 
Edward var så klart lika snygg som alltid ;) samma med Jake, och Emmet och de andra killarna !? :O hahahah, ja, dem flesta är ju snygga!!! Inte bra för mitt hjärta :/ 




Men nu ska jag dra mig! Puss o kram! / Frida

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0