2 veckor sedan, ooops! "F

Hej!
Jaha, två veckor sedan vi hördes sist...? va fasen, jag hade verkligen iiiingen tid alls för datan under lovet! Det var fuuullt upp! Hände mkt mkt roliga saker ;)

Nu är det plugg och plugg som gäller, måste bara få in lite träning i det hela.. -.-' Skrev klart första skriften på min novell, och har gått igenom biologi läxan lite, så det måste jag göra lite mer ;)
I morgon blir det ev simning, för att röra på kroppen :) Och i helgen ska jag träffa V tror jag. Vi måste tagga inför Nattpremiären för BREAKING DAAAAAWN! Längtar rejält alltså! :D

Nu ska jag dra mig! Puss ! :) <3

vad är det för fel med Sommar året om?
Bild från i sommras med tjejerna :)

///Frida !

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0