we got to hold on, ready or not "V

Haaaalu :D 
Sitter och lyssnar lite på musik och läser lite på kemin som vi har prov i idag :s
Och igår hade vi matteprov. Så då blir iaf veckans prov avklarade ;)
Jag vet bara att F hade prov på fredag, men inte i vad -.-
Hahahahha ... Jag kommer nästan alltid ihåg sån kul fakta, men inte idag. Jaojao. 


Ska ta på mig om typ en kvart och sen drar jag mig till mitt andra hem , skolan -.-
Men, om man ändå måste dit, gör det grymt bra. Det tkr jag iaf. Rock it like you mean it.


Igår så hade vi fotbollsmatch också, vi var väl inte på topp ska man väl ta i med. Men vi vann
med 2-1. Jag trodde jag skulle svimma av lättnad när domaren blåste av -.- :P :)

Nu är det bara 2 dagar i skolan kvar tills den, förhoppningsvis, underbara helgen kommer.


Ha det absolut bäst ! 
Kram 
Ciaaao




P.s Ny design är strax på ingång. Jag ska försöka hålla er uppdaterade ;)

Kommentera inlägget här
Komentar från: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Det är gott :D

2011-05-05 @ 13:29:24
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0