livet leker... "F

Heejs!
Ja, igentligen e det fyy skämms på mig att jag sitter vid datorn nu... Borde plugga kemi... -.- Men jag har inte skrivit på läänge så jag tänkte att jag skulle förmedla att jag iaf är vid liv.. :) 
Dagarna bara glider förbi, och eftermiddagarna e fasen fullbokade. Bara jag snart blir klar med Moppe teorin så blir det nog lättare :) Men jag ska inte säga att jag inte har kul, för det har jag ! 

Saknar bara min V ♥

Men det är inte så mkt att göra ngt åt, men snart är sommarlovet här, och då är det ingen stress, så då får det bli mkt V&F tid :D





Ha det braaa! 
Puss, Frida

Kommentera inlägget här
Komentar från: simone

haha så söt :D

2011-05-13 @ 19:55:17
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0