bästa tisdagen på läänge ! "F

Hejj!
Jaha, då var det tisdag kväll och, måste säga att jag är väldigt nöjd med dagen. :D
Jag och Maria (som äntligen är frisk) fick redovisa vår solcell på Tekniken, och sedan flöt lektionerna på i vanligt Tisdags mönster, (Y)
Sedan när skolan var slut, följde Elin med mig hem, så att vi fick plugga lite franska grammatik. Inte det roligaste, men det var ändå kul... hihihi. Och när vi pluggat klart så gick vi och spelade lite tennis, och hoppade studsmatta, hemma hos henne. 
Så nu har jag duschat och käkat, så ska nog snart göra lite läxor. 

Hoppas nu har det bra, och inte drunknar i allt man måste göra,

Puss & Kram, Frida ♥

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0