you don't have to feel like a waste of space ... "V

Och så är det!
Imorgon är det torsdag = studiedag!
Fast det känns inte som det och jag har tyvärr ingen kämparglöd att ge till imorgon.
Får försöka sova läääänge. Får väl se hur det går. Annars är livet fint som vanligt, antar jag :)
Idag hade vi en kort dag, som kändes ovanligt långt. Uppförsbacke hela dagen typ -.-
Nu ska jag spara på mina krafter och inte störa er mera.



Ha det bäst!
Kraåm
Ciaaao !



Kommentera inlägget här
Komentar från: ida - Smilinggirls!ッ

sv: jaha är du mellanbarn:) är det kul att vara det? jag har altid varit äldst så jag undrar ibland hur det är att vara yngre än nån^^

2011-03-16 @ 22:35:14
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0