sunday bloody sunday "V

Sitter i soffan och tror att jag ska läsa lite om en stund. Har en slappar dag idag. Super skööönt!
Igår spelade jag och F (och alla andra i laget, såklart!) våran första utematch. Det var i för sig bara träningsmatch, så vi provade lite nya saker vi gjort på träningarna. Det gick väldigt bra om jag får säga det själv. Fast det kan ju så klart bli ännu bättre. Men det kommer med tiden. Vi vann med 5-1. Det kändes riktigt bra med en vinst att börja med. Heheheh ... Men men. Det räknas ju egentligen inte, eftersom det inte var en "riktig" match. Hah. Idag händer nog tyvärr inte så mycket. Så jag får se vad jag ska hitta på. Skulle behöva måla naglarna .... ! Men jag skulle behövt lite proffshjälp, har blivit så skakig att jag bara målar mig på fingrarna istället. Hoppas att ni får en riktigt bra söndag så hörs vi senare!
Massaaa kramar på er!
Ciaaaaao

Kommentera inlägget här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0