sol, vind och vatten! "V

Hej hej hej!

Nu sitter jag och gör en SO uppgift som ska in nästa måndag. Men den är ganska "stor" så jag tänkte att jag bara kör tills jag blir klar så man kanske kan lämna in den tidigare?! :D
Idag hade jag kort dag och jag känner mig lite hängig -.- tror jag börjar bli förkyld.
Men jahh .... Sen är det träning så jag får väll prova och sen om det funkar eller om jag kan andas över huvud taget. Hehe .. Det kan ju iaf inte gå sämre än dåligt. Sen borde de gå uppåt :)
Och sen ska jag även göra en soppa vi ska ha till middag imorgon ;) Gjorde det i hemkunskapen och fick mycket beröm :D heheh .. Så mamma och pappa tycker att jag ska göra det och ja... varför inte ?! 





Nu ska jag jobba vidare. Hoppas ni har det bäst därute i solskenet! :D 


Kramis
Ciao !



Kommentera inlägget här
Komentar från: Sandra

ha en fin dag :)

2011-04-01 @ 15:09:42
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Komentar från: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-04-01 @ 22:09:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0