läxor ..... borde brännas som häxor ... "V

Tjaaaaaa...
Sitter och gör en drös med läxor. Och nej, egentligen är det inte så farligt så att de borde brännas på bål. Men det är inte det roligaste man kan göra en eftermiddag när man har varit i skolan en hel dag ?!... Knäppt.
Ska strax äta med... passar bra för jag börjar bli riktigt hungrig. Senare blir det troligen lite yoga. Behöver verkligen sträcka ut hela kroppen, och power yoga är det bästa sätter just nu att göra det på. Denna veckan i skolan är i alla fall inte den jobbigaste åtminstone. Inget prov! woho ! Så himlans gött. Och så har vi studiedag på torsdag (: Ska bli skönt det tycker jag. Jag och 2 kompisar har planerat dagen, det blir en riktigt seg dag när man bara pratar massa och slappar. Ska bli kul :) 


Nu får jag skärpa mig och se till att bli färdig med läxorna... 
Hoppas ni har en underbar början av vecka 11. 
Ha det absolut bäst så hörs vi snart igen



Kraaaaaååååm
Ciaaao ! 



Kommentera inlägget här
Komentar från: ida - Smilinggirls!ッ

sv: haha nej det tycker verkligen inte jag^^ men tack! har du några syskon?:)

2011-03-15 @ 18:19:00
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0