lämnade hjärnan hemma.... "F

Hejs!

Först vill jag bara tacka för alla kommentarer vi fått, taaack så mkt! ♥
Min dag i dag var lite weird om man kan säga det så... 
Först så får jag sms av amanda att hon har feber och inte kan komma till skolan... krya på dig gumman! :)

När jag, Hannes och Merima satt i korridoren och väntade på att vår första lektion skulle börja så börjar det tjuta på först våningen...!? Det låter svin högt och vi tror liksom bara att de testar ngt eftersom vi såg vaktmästaren och ngn annan gubbe gå runt i korridårerna. Så vi sitter kvar.
(klockan är inte så mkt, så det har inte kommit så många till skolan än).
Efter ett tag går vi till trappan och kollar va det är... Då står vaktmästaren där nere och säger att det är brandlarmet så att vi måste gå ut!? Jag och Merima börjar skratta, men lyssnar ändå, och går till våra skåp och lämnar böckerna och tar på oss jackorna... hahahha!
SEDAN går vi ut ;) Vi haffar även upp några vänner på vägen och säger att de inte får gå in för att brandlarmet har gått... 
sedan visade det sig att det blivit ngt fel och vi alla får gå in i gen.. SKÖÖNT, det var så himlans kallt ! -.-
Följande lektioner var tråkiga...

Sedan när det var dax för vår näst sista lektion, BILD, så var läraren sjuk så vi fick vikarie.
Men då visar det sig att de har ställt in alla teknik grejer i bildsalen så att vi inte kan vara där, så vi får håltimma istället. :D 
Under håltimman så har ngn satt på kranen på en av toaletterna och sedan låst dörren så att det är översvämmning...!? ca två cenimeter på vissa ställen.. -.-  Men sedan så fick de upp dörren och tog upp vattnet... 

Härlig skola va ??? :O 


ajah, nu måste jag nog plugga lite svenska, känner mig ganska säker, men jag glömde Franska böckerna och fysikboken i skolan... -.-
Sedan så ska jag ev, till veterinären och fråga om Prao, och sedan ska jag på träning. :D

Ha det braaa! Och ge er själva en belöning om ni ortkat läsa allt detta. :D


Kommentera inlägget här
Komentar från: sarah

det är helt okej med mig :D

2011-03-02 @ 16:39:18
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Komentar från: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv superkul att du är med i dagens blogg :D

2011-03-02 @ 17:12:36
URL: http://vadfanskajagheta.se
Komentar från: janelle

följa min blogg? =)

2011-03-02 @ 18:08:25
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Komentar från: ida

hur mår du ? :)

2011-03-02 @ 18:35:03
URL: http://idaahlsseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0