hejsan på er ! "V

Hej hej hej.
Nu sitter jag och gör inte så mycket men tänker
otroligt mycket att mitt huvud snart går sönder.
Jag tänkte göra ett yrkestest, för att se vad jag skulle passa som.
Jag har nämligen ingen aning om vad jag vill hålla på med i framtiden.
Hehehe, har redan gjort det 2 gånger men jag var inte så
kritisk då utan svarade nästan "JA" på varenda fråga.
Så nu tänker jag göra det på riktigt. 


Klicka på bilden nedan för att komma till testet ;)





Kommentera inlägget här
Komentar från: LADY UMBRELLA

SV: tack så jättemycket!! Det betyder verkligen mycket! :D Det är så roligt när folk tar till sig av det man skriver :)

Du får absolut länka till inlägget!



Ha det bäst nu!

2011-03-05 @ 12:15:06
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0