en i mängden... "V

Hejjss !
Har precis kollat klart på en film som hetter Queen Sized eller något sånt.
Personligen tycker jag den är helt grym för att den vänder allt upp och ner och skakar om ordentligt.
Den visar att det inte finns någon indelning i livet alla borde följa.
Typ "de coola", "töntarna" och ja.. Allt vad som nu finns.
Och det klart att det inte är något fel på det, men det finns vissa(som jag tex) som tycker det är ytligt.
Jag tycker inte man ska dömma någon innan du lär känna den.
Jag ska vara ärlig, jag är INTE bäst på det heller. Men jag försöker verkligen alltid tänka igen
vid sådana tillfällen. Annars kanske man får tänka på hur det skulle kännas om folk dömer dig utan
att känna dig. Helt idiotiskt, tycker jag. För att det finns egentligen inga rätt och fel.
Sen får man tycka vad man vill så jag kanske har helt fel i det jag säger.
Men jag tycker att det är helt awesome att våga sticka ut och stå för det man tror på.
And that it 




Ha det bäst idag ! Kraaåm 
Ciao


Kommentera inlägget här
Komentar från: josefin

fin blogg :)

2011-03-13 @ 16:23:10
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0